Niezawodne prezenty na Dzień Chłopaka

Kiedy stoimy przed wyzwaniem jakim jest wybór prezentu na Dzień Chłopaka, żałujemy, że nie istnieje coś takiego jak prezent uniwersalny. Niestety pewnie też nigdy nie powstanie taka “instytucja”. Za to są prezenty, a może lepiej byłoby powiedzieć, że nośniki, które przy odrobinie zastanowienia i przenikliwości przy wyborze wzoru, są prezentami uniwersalnymi. 
Mężczyźni, zarówno ci starsi, jak i młodsi lubią dostawać rzeczy praktyczne, co znacznie ułatwia nam sprawę. Dobrze czasem postawić na coś, czego sam nie lubi wybierać. 

Kubek "Zuch Chłopak"

kubek zuch chłopak Spod Lady

Zabawny kubek dla każdego morowego chłopaka. Delikatna, nienachalna grafika i wybór kolorów sprawiają, że jest to wzór zarówno dla starszych, jak i młodszych chłopców.

Kubek "Zuch Chłopak" w Spod Lady.



Kubek "Nie wiem"

kubek nie wiem nie znam się Spod Lady

Śmieszny kubek dla chłopaka to zawsze dobry wybór, a hasło “Nie wiem, nie znam się, zarobiony jestem” jest hasłem bardzo lubianym. Nie tylko przez tych bardziej leniwych panów.

Kubek "Nie wiem" w Spod Lady.

Kubek Maniaka Komputerowego

kubek dla maniaka komputerowego Spod Lady

Zastanów się chwilę, czy chłopak, którego chcesz obdarować jest fanem nowych technologii, komputerów i tym podobnych. Jeśli tak to ten kubek z przymrużeniem oka jest dla niego.
Sprawdź też inne kubki z serii hobby, może lepiej się sprawdzi kubek wędkarza lub obieżyświata?

Kubek Maniaka komputerowego w Spod Lady.


Koszulka męska "Fajrant"

śmieszna koszulka fajrant Spod Lady

T’shirtów również nigdy nie za wiele. Mężczyźni uwielbiają koszulki i mogłybyśmy nawet się zastanawiać dlaczego, ale chyba lepiej tego nie robić.
Koszulka fajrant spodoba się miłośnikowi spokoju, beztroski i śmiesznych nadruków na koszulkach.

Koszulka "Fajrant" w Spod Lady. 


Koszulka męska "Chodzący Ideał"

koszulka chodzący ideał Spod Lady

Niby wiemy, że nie ma ideałów, ale wiemy też są wyjątki od tej reguły. 
W każdym razie niektórzy są o tym święcie przekonani. ;)

Koszulka "Chodzący Ideał" w Spod Lady.



Poduszka "Spałem"

Spałem ale się nie wyspałem Spod Lady

Ta poduszka spodoba się każdemu wielbicielowi poobiednich drzemek.

Poduszka "Spałem ale się nie wyspałem" w Spod Lady. 

Poduszka "Pan Kierownik"

poduszka Pan Kierownik Spod Lady

Z tą poduszką nie trzeba być wielkim prezesem, żeby poczuć się jak szef.

Poduszka "Pan Kierownik" w Spod Lady. 

Torba "Zaopatrzenie"

torba unisex zaopatrzenie Spod Lady

Każdy mężczyzna zasługuje na ładną torbę zakupową. Koniec z szeleszczącymi jednorazówkami. ;)

Torba "Zaopatrzenie" w Spod Lady. 


Fartuch unisex "Rzucam mięsem"

fartuch rzucam mięsem Spod Lady

W takim fartuchu dania, które będą gotowane przez kuchmistrza, będą jeszcze lepsze. Powstaną bowiem w spokoju ducha o t’shirt. który schowany będzie pod fartuchem.

Fartuch unisex "Rzucam mięsem" w Spod Lady. 

Cukierki "Irysy"


cukierki Irysy Spod Lady

Retro słodycze wywołają nie tylko uśmiech zadowolenia ze smaku, ale na myśl o wspomnieniach z tym smakiem związanych. 
Oczywiście to jeszcze nie wszystkie prezenty dla chłopaka, TU znajdziesz ich więcej.

Kierowniczka

Założycielka i projektantka sklepu Spod Lady. Poszukiwaczka inspiracji i rzeczy pięknych. Uwielbiająca obdarowywanie prezentami niebanalnymi.

9 komentarzy:

  1. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  2. Z prezentami na dzień chłopaka jest o tyle łatwiej, że faceci nie są po prostu wybredni i cieszą się ze wszystkiego. Jeśli komuś przyjdzie a zakładam, ze tak kupić coś jako prezent dla kobiety to od siebie polecam https://4gift.pl/prezenty/prezent-dla-niej gdy lubicie oryginalne gadżety. Myślę, że każdy tam znajdzie coś dla siebie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeżeli chodzi o prezenty dla kobiet, to ja często zaglądam w to miejsce https://duka.com/pl/prezenty/prezenty-dla-mamy. Znaleźć tu można m.in. wiele ciekawych propozycji na prezent dla mam. Ostatnio np. kupiłam tutaj mojej mamie nowy blender z okazji urodziny. Uznałam, że taki prezent na pewno sprawi jej masę radości i do tego będzie bardzo pożyteczny. Zawsze wybierając prezent dla solenizanta, staram się by był on wyjątkowy niezależnie od okazji.

      Usuń
  3. No nie powiem, ciekawe propozycje. Ja bym ze swojej strony dodał do nich na przykład przenośny głośnik. Na przykład tutaj https://www.oleole.pl/glosniki-przenosne,_Sony.bhtml macie spory wybór już takiej dobrej jakości urządzeń, do tego cenowo też spoko. Bez porównania przy słuchaniu lepsza jest jakość dźwięku.

    OdpowiedzUsuń
  4. O ciuszkach była mowa to też trzeba wspomnieć o butach https://butymodne.pl/ ... tym bardziej że jeśli sprezentujemy taki t-shirt to można do kompletu dodać pasujące buty, jakieś sportowe np. przykład

    OdpowiedzUsuń
  5. Faktycznie wybrać dobry prezent dla faceta to nie jest wcale taka łatwa sztuka. Ja swojemu mężczyźnie kupiłam niezawodne akcesoria do whisky https://forhim.pl/73-akcesoria-do-whisky i jestem zdania, że właśnie taki zestaw jest świetnym upominkiem.

    OdpowiedzUsuń
  6. Muszę przyznać, że jeśli chodzi o sam wybór prezentów to ja nigdy raczej nie miałam z tym problemu. Tym bardziej, że całkiem niedawno również kupowałam prezent dla mojego dziadka i zdecydowałam się go zamówić w https://duka.com/pl/prezenty/prezenty-dla-dziadka czyli tak jak zawsze. Jestem absolutnie przekonana, że dziadek będzie zadowolony z tego co dostanie.

    OdpowiedzUsuń
  7. Na pewno do takich niezawodnych prezentów dla mężczyzny należą dodatki związane z modą. Krawaty, paski a nawet buty i jeśli to ma być na styl sportowy to zdecydowanie trampki https://butymodne.pl/trampki-i-tenisowki-meskie-c251128.html

    OdpowiedzUsuń