7 pomysłów na oryginalny prezent walentynkowy dla Niego

Walentynki - jedni je kochają inni uważają za ohydne święto konsumpcjonizmu i tandety.
My jesteśmy zdania, że uczucie należy sobie okazywać nie tylko od święta, a 14 lutego, jak każdy inny dzień, jest ku temu dobry.
Prezent walentynkowy nie musi być różowy, obsypany serduszkami i brokatem. Zobaczcie nasze propozycje “bez lukrowych” prezentów walentynkowych dla mężczyzny:

Kubek "Kocham Pana bardzo"


Kubek "Kocham Pana bardzo" Spod Lady


Kubek dla mężczyzny w prostym wyznaniem. 
Kubek "Kocham Pana bardzo" w SpodLady

Koszulka "Mąż idealny"


Koszulka "Mąż idealny" Spod Lady

Koszulka, którą możesz sprezentować mężowi, który zawsze potrafi stanąć na wysokości zadania.
Koszulka "Mąż idealny" w SpodLady.

Koszulka "Mam dzikość w sercu"


Koszulka "Mam dzikość w sercu" Spod Lady
Prezent dla faceta o dzikim temperamencie.
Koszulka "Mam dzikość w sercu" w SpodLady.

Poduszka "Mężuś"


Poduszka "Mężuś" Spod Lady
Śmieszny, miękki gadżet dla męża zdystansowanego do siebie i swojej pozycji w małżeństwie.

Kubek barowy "Konkubent"

Kubek barowy "Konkubent" Spod Lady

 Kubek barowy "Mąż"

Kubek barowy "Mąż" Spod Lady
Nieważne w jaki charakter ma wasz związek, zawsze możesz podarować ukochanemu elegancki kubek barowy.

Kubek barowy "Mąż" w SpodLady.

Tablica "Kontrola"

Tablica "Kontrola" Spod Lady
Bywasz czasem zazdrosna i lubisz wiedzieć co robi Twój luby? Wytłumacz mu, że to kwestia zaufania najwyższego stopnia. ;)
Tablica "Kontrola" w SpodLady.

Więcej prezentów walentynkowych dla niego (i dla niej) znajdziecie w SpodLady.


Kierowniczka

Założycielka i projektantka sklepu Spod Lady. Poszukiwaczka inspiracji i rzeczy pięknych. Uwielbiająca obdarowywanie prezentami niebanalnymi.

1 komentarz:

  1. Na dobrą sprawę jestem zdania, że wybór odpowiedniego prezentu wcale nie musi być taki trudny jakby się wydawało. Ja kilka dni temu kupowałem mojemu tacie bardzo fajny prezent w https://duka.com/pl/prezenty/prezenty-dla-taty i fajnie, że udało mi się znaleźć właśnie taki sklep.

    OdpowiedzUsuń